Často kladené otázky

Níže najdete přehled nejčastěji kladených otázek. Nenašli jste odpověď na tu svou? Ozvěte se nám pomocí kontaktního formuláře níže!

Obecné informace o službě

Jaké typy úklidů nabízíte?
1. Standardní pravidelný/jednorázový úklid, 2. generální jednorázový úklid, 3. úklid po rekonstrukci a malování, 4. stěhovací úklidy, 5. úklidy nadměrně znečištěných prostor, 6. žehlení/skládání prádla.
Za jak dlouho mi můžete dát termín úklidu?
U generálních úklidů, stěhovacích úklidů, úklidů po rekonstrukci a malování do 14 dnů, u nadměrně znečištěných zakázek do 3 týdnů, u standardních úklidů do 1 týdne od objednávky.
V jakém časovém rozmezí pracujete?

Nejčastěji mezi 8.00 až 16.00, po dohodě mezi 6.00 až 22.00.

Jak často mohu objednat úklid?

Stačí nám dát vědět, co vám nejvíc vyhovuje – úklid přizpůsobíme Vám, ne naopak.

Kde poskytujete služby?

Brno-město, Brno-venkov nebo dle individuální dohody, obvykle v dojezdové vzdálenosti do 1 hodiny od Brna.

Jak dlouho úklid trvá?

Předpokládanou délku úklidu najdete ve vaší kalkulaci.

Je možné si domluvit konkrétní den a čas?

Primárně se vždy snažíme vyjít vstříc preferencím klienta, pokud je to možné.

Mohu mít stále stejnou uklízečku?
Je v našem nejvyšším zájmu posílat stále stejnou hospodyni, která vše zná. Stálá hospodyně je nahrazena v případě nemoci.

Co zahrnuje úklid

Mytí oken - počítá se rám, žaluzie, parapety?
Ano
Provádíte čištění koberců nebo čalounění?
Bude v nabídce v nejbližší době.
Můžete mi pomoct i s žehlením nebo skládáním prádla?

Ano

Čistící prostředky a vybavení

Přináší si pracovníci vlastní čistící prostředky a vybavení?
Standardní pravidelný úklid provádíme s čistícími prostředky, které nám klient zajistí. Tímto dlouhodobě vycházíme vstříc požadavkům a trendům trhu, kdy naši zákazníci preferují používat vlastní produkty, které běžně používají ve své domácnosti. Tak máte jistotu, že se používají vaše oblíbené čističe a zároveň vám pomáháme udržet cenu služby příznivou. Prosíme proto, abyste nám v den úklidu připravili potřebné čistící prostředky a pomůcky (vysavač, mop apod.) a zajistili volný přístup do domácnosti.

Všechny ostatní druhy úklidů jsou zajištěny v kompletním servisu – vše přivezeme a opět odvezeme, nemusíte se o nic starat.

Mohu si přát použití ekologických prostředků?

Pro běžné standardní úklidy nám můžete připravit přípravky, které běžně ve své domácnosti využíváte, tedy i ekologické, rádi s nimi pracujeme. 

V případě velkých hloubkových úklidů často potřebujeme sáhnout po silnější chemii, abychom dosáhli skutečně důkladného výsledku – snažíme se najít rovnováhu mezi účinností a šetrností – tyto prostředky jsou čistě v naší režii, o nic se nemusíte starat, vše přivezeme a odvezeme. 

Co když mám alergii nebo citlivost na určité vůně nebo chemii?
To je pro nás důležitá informace – neváhejte nám ji sdělit.

Organizační a provozní záležitosti

Jak dlouho dopředu si mám úklid objednat?
Ideálně 14 dnů předem, občas jsme schopni ale nabídnout express termín do pár dnů.
Co když potřebuji zrušit nebo přesunout termín?
Dejte nám to vědět co nejdříve, nejpozději však 48 hodin dopředu, v této lhůtě termín zrušíte bez problému bezplatně.
Mohu být během úklidu doma, nebo je lepší odejít?

V případě generálních úklidů je nutné být doma pouze na začátku úklidu – seznámíte pracovníky s vaší domácností a jejími specifiky, na konci úklidu si pak zakázku překontrolujete a převezmete.

Pokud už se známe a děláme u vás úklidy pravidelně, vaše přítomnost není nutná, vše běží automaticky dle dohody.

Co když nejsem spokojená/ý s kvalitou úklidu?
Pošlete nám fotodokumentaci míst, kde kvalita úklidu neodpovídala představě. Aktivně a bezodkladně se tím budeme zabývat.
Mohu vám předat klíče od domácnosti? Jak to probíhá?

Ano, podepíšeme spolu protokol o převzetí klíčů.

Mám doma jedno nebo více zvířat, které se volně pohybují
Dejte nám vědět jaké a kolik zvířátek doma máte, abychom k vám poslali pracovnici bez alergií.

Cena a platby

Kolik úklid stojí?
Cena úklidu je počítána dle m2, počtu koupelen, WC. U generálních, úklidů po rekonstrukci/malování, stěhování a nadměrně znečištěných zakázek zohledňujeme také členitost domácnosti a stupeň znečištění dle aktuální fotodokumentace.
Účtujete si cenu za hodinu nebo úkon?
Obdržíte od nás celkovou cenu za úklid v kalkulaci včetně informace o předpokládané časové dotaci. V případě, že stupeň znečištění a členitost domácnosti reálně přesáhne vyhrazenou časovou dotaci, účtujeme každou další hodinu jednoho pracovníka jako vícepráce s cenou, kterou máte uvedenou v objednávce nebo kalkulaci.
Je v ceně zahrnuta doprava?
V kalkulaci přesně vidíte, kolik jsme vám za dopravu naúčtovali. Cena dopravy je 12 Kč/km, účtovaná z Brno střed.
Jaké jsou způsoby platby?
Na základě faktury platba převodem – na první úklid vystavujeme zálohovou fakturu ve výši 100% z ceny. Každý další úklid fakturujeme až po provedeném úklidu a v případě pravidelné spolupráce 1x za měsíc. Platba v hotovosti není akceptována.

Bezpečnost a důvěryhodnost

Kdo u mě bude uklízet?
Naše hospodyně reprezentují naše hodnoty – jsou čestné a poctivé, odvádějí svědomitě svou práci a chovají se slušně.
Jste jako firma pojištěni pro případ škody?
Vaše domácnost je v bezpečí, máme uzavřené pojištění odpovědnosti za škodu do výše 5 milionů korun.

Kontaktní formulář

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Máte jakýkoliv jiný dotaz k našim službám? Neváhejte nás kontaktovat telefonicky na naší zákaznické lince, e-mailem nebo na sociálních sítích. Využít můžete také kontaktního fomuláře níže.

Odesláním kontaktního formuláře souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů (GDPR).

Zákaznická linka

+420 602 189 542

Po – Pá: 8 -12 a 13 – 17

w

E-mail

info@uklidsegryvakci.cz

Sledujte nás na sociálních sítích