Zásady ochrany osobních údajů (GDPR)
Společnost Ségry v akci cleaning s. r. o. IČ: 214 87 847 se sídlem Příkop 843/4, Zábrdovice, 602 00 Brno, vedená u Krajského soudu v Brně C 139127, jakožto poskytovatel, který je rovněž provozovatelem těchto webových stránek, dbá na zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“).
1. Správcem osobních údajů je Společnost Ségry v akci cleaning s. r. o. IČ: 214 87 847 se sídlem Příkop 843/4, Zábrdovice, 602 00 Brno, vedená u Krajského soudu v Brně C 139127, tel. +420 602 189 542, emailový kontakt: info@uklidsegryvakci.cz.
2. Osobní údaje kontaktních osob klientů poskytovatele a potenciálních klientů poskytovatele jsou zpracovávány a uchovávány v klientské databázi.
3. Dále jsou zpracovávány osobním údaje zaměstnanců a obchodních partnerů poskytovatele. Osobní údaje zaměstnanců jsou zpracovávány za účelem plnění zákonných povinností zaměstnavatele a vedení personálně-mzdové agendy.
4. Poskytovatel zpracovává osobní údaje výhradně pro účely poskytování svých služeb klientům, zajištění oprávněných zájmů a plnění právních povinností. Poskytovatel má za cíl zpracovávat pouze aktuální a přesné osobní údaje. Subjekty osobních údajů jsou proto žádáni o informování poskytovatele o všech změnách osobních údajů, které byly poskytnuty. Poskytovatel nenese odpovědnost za zpracování neaktuálních osobních údajů, o jejichž změně nebyl informován.
5. Osobní údaje, které poskytovatel zpracovává, získává v prvé řadě přímo od subjektu údajů při uzavření smlouvy, případně jsou sděleny subjektem údajů i později v průběhu trvání smluvního vztahu.
6. V rámci činnosti poskytovatele jsou zpracovávány údaje, které je obecně možné rozdělit do následujících kategorií:
a) Identifikační údaje – zejména titul, jméno, příjmení, pracovní zařazení, adresa za účelem uzavření smlouvy;
b) Kontaktní údaje – zejména telefonní číslo, emailová adresa za účelem potvrzení uzavření smlouvy, plnění služeb a zajištění komunikace v rámci vztahu poskytovatele a subjektů údajů;
c) Údaje o transakcích – zejména údaje o platbách, případně i jiné údaje vyplývající ze služeb poskytovaných klientům a obchodním partnerům;
d) Údaje zahrnuté v komunikaci – zejména jakékoliv osobní údaje poskytnuté subjekty údajů v rámci jejich jednání s poskytovatelem, včetně jakéhokoli kontaktu poskytovatele a subjektu údajů, ať již osobně, telefonicky, e-mailem nebo online, ale zároveň i samotný obsah komunikace se subjektem údajů (obsah e-mailové komunikace) o rozsahu a způsobu poskytované služby;
e) Údaje potřebné ke zlepšení kvality služeb, mezi něž řadíme IP adresu subjektu údajů a cookies při používání webových stránek.
7. Největší část osobních údajů poskytovatel zpracovává za účelem poskytování úklidových služeb a zajištění potřebného klientského servisu. Poskytnutí osobních údajů klienta je smluvní povinností. Osobní údaje a jiná data ve shora uvedeném rozsahu mohou být zpracovány za účelem komunikace s daným subjektem prostřednictvím emailu, telefonického hovoru, poštovní korespondence nebo zasíláním SMS v záležitostech týkajících se vyřízení objednávky / reklamace / poptávky subjektu.
8. Za účelem nabídky služeb poskytovatele, navazování, udržování a prohlubování obchodních vztahů a kontaktů s klienty a obchodními partnery, tedy například za účelem zasílání obchodních, ale i jiných neobchodních nabídek, poskytovatel zpracovává identifikační údaje a kontaktní údaje statutárních zástupců, oprávněných či kontaktních osob klientů či obchodních partnerů. Poskytnutí
osobních údajů v tomto případě není zákonnou ani smluvní povinností a jejich neposkytnutí nemá
pro dotčenou osobu negativní následky.
9. Poskytovatel dodržuje technická, personální a jiná potřebná opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
10.Poskytovatel své služby zajišťuje pouze prostřednictvím osob, které svými osobními a profesními kvalitami poskytují dostatečné záruky řádného dodržování podmínek nakládání s osobními údaji.
11.Zaměstnanci a jiní pracovníci poskytovatele jsou proškolení o nedotknutelnosti věcí klientů a třetích osob, tak aby nedošlo k žádné ztrátě nebo zneužití dat. Zaměstnanci a jiní pracovníci poskytovatele nesmí zejména prohlížet písemné doklady, které jsou uloženy v prostorách, v nichž je prováděn úklid, nesmí si činit opisy ani výpisy z těchto listin, jakkoliv zachycovat údaje v prostorách.
12. Osobní údaje jsou zpracovávány výhradně pro zajištění služeb poskytovatele, jsou chráněny před zneužitím a nejsou poskytovány třetím stranám bez předchozího upozornění nebo souhlasu. Výjimku představují externí subjekty, které pro poskytovatele zajišťují podpůrné služby a orgány veřejné správy, zejména při:
dodržení příslušného právního předpisu anebo vykonatelné žádosti státní správy,uplatnění příslušných smluvních podmínek včetně prošetření jejich možného porušení, postupu zaměřeném na řešení trestných činů, technických komplikací či bezpečnostních incidentů, ochraně před poškozením práv, majetku anebo bezpečnosti poskytovatele, zaměstnanců, klientů anebo veřejnosti tak, jak to vyžadují či dovolují právní předpisy, zajištění služeb a správě aplikací, poskytování technických a IT služeb, poradenské a konzultační činnosti.
13. Osobní údaje jsou poskytovány pověřeným zpracovatelům na základě našich pokynů. U všech těchto poskytovatelů služeb smluvně je požadováno (mimo orgány veřejné správy), aby zpracovávali osobní údaje v souladu s podmínkami ochrany osobních údajů dle uzavřených smluv a platnou legislativou. Poskytovatel neposkytuje více údajů, než je nezbytné pro dosažení daného účelu zpracování.
14. V rámci zpracování osobních údajů poskytovatelem nedochází k jejich předání do třetích zemí mimo území Evropské Unie či mezinárodním organizacím. Není prováděno zpracování formou automatizovaného rozhodování či profilování.
15. Osobní údaje klientů a třetích stran jsou zpracovávány a uchovávány po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích ze smlouvy, a dále po dobu, po kterou je stanovena povinnost údaje uchovávat podle obecně závazných právních předpisů. Po uplynutí této doby je poskytovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje jen pro slučitelné účely anebo pro zvláštní účely (archivace či statistika).
16. Osobní údaje jsou uchovávány elektronicky výhradně na zařízeních poskytovatele či u důvěryhodných partnerů poskytovatele a fyzicky jen v sídle správce osobních údajů.
17. Subjekty osobních údajů mají právo požádat poskytovatele o potvrzení, zda poskytovatel zpracovává osobní údaje, které se subjektu týkají. V relevantních případech je subjekt údajů oprávněn obracet se na poskytovatele za účelem uplatnění práva na přístup k osobním údajům, opravu nepřesných údajů, doplnění neúplných údajů nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování. Subjekt osobních údajů má právo vznést námitku proti zpracování, uplatnění práva na přenositelnost údajů a dalších práv podle obecného nařízení o ochraně osobních údajů.
18. V případě zjištění porušení povinností poskytovatele má subjekt údajů právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 – Holešovice, nebo prostřednictvím webových stránek úřadu: www.uoou.cz.