Ségry v Akci

Úklid domácností

Standardní úklid domácnosti

Mít svou vlastní hospodyni – pocit k nezaplacení. Pravidelný úklid díky kterému se domů vrátíte do čistého a voňavého prostředí, kde můžete odpočívat. Přizpůsobíme se vašemu rytmu i představám.

Standardní úklid domácnosti obsahuje čištění ploch, utírání prachu, ustlání postele, výměna lůžkovin, čištění dřezu a baterie, plochy kuchyňské linky, mytí spotřebičů kuchyně (zvenku); mytí lednice (zvenku), mytí trouby (zvenku), čištění mikrovlnky (zevnitř), vynesení odpadků z odpadkových košů, čištění vany/sprchového koutu, umyvadla a baterií, leštění zrcadel, umytí WC, vysátí a setření podlah kuchyně, pokojů a koupelny.

standardní úklid
Vyplníte nezávaznou poptávku
Ozveme se vám, společně si domluvíme termín prvního úklidu, který vám bude nejlépe vyhovovat. Po prvním úklidu stanovíme společně frekvenci pravidelného úklidu – vždy s ohledem na vaši spokojenost a zpětnou vazbu.
Vaše hospodyně

Pravidelné úklidy provádí vždy ta samá ověřená hospodyně. Pokud by mělo dojít ke změně, dáme vám vědět s předstihem.

Pravidelný úklid

V domluvený den a čas hospodyně přijde, provede úklid podle domluvy a zase odejde – diskrétně a bez narušení vašeho soukromí.

Čistící prostředky
Úklid provádíme s čistícími prostředky, které nám klient zajistí. Tímto dlouhodobě vycházíme vstříc požadavkům a trendům trhu, kdy naši zákazníci z řad domácností preferují používat vlastní produkty, které běžně používají ve své domácnosti.
Kontaktní osoba

Máte přidělenou kontaktní osobu – po celou dobu spolupráce se můžete obracet na koordinátorku úklidu, je vám k dispozici pro zodpovězení dotazů, řešení změn a zpětné vazby. Pravidelně ověřujeme Vaši spokojenost, abychom mohli nabídnout maximální komfort a kvalitu.

Čistící prostředky

Úklid provádíme s čistícími prostředky, které nám klient zajistí. Tímto dlouhodobě vycházíme vstříc požadavkům a trendům trhu, kdy naši zákazníci z řad domácností preferují používat vlastní produkty, které běžně používají ve své domácnosti. Tak máte jistotu, že se používají vaše oblíbené čističe a zároveň vám pomáháme udržet cenu služby příznivou.

Platby a fakturace

U nového klienta platba probíhá předem na základě zálohové faktury (100 % částky). Stávající klient hradí platbu až po provedení úklidu. V případě pravidelného úklidu fakturujeme zpětně 1x za 14 dnů nebo 1x měsíčně. Platba probíhá převodem na účet. Vše máte přehledně ve faktuře – žádná překvapení.

Reprezentativní ceny

Níže uvádíme příklady cen za standardní úklid domácností. Přesnou cenu zjistíte na stránce Poptávka.

Domácnost 48m2 – standardní úklid – 1026 Kč
Domácnost 75 m2 – standardní úklid – 1390 Kč
Domácnost 94 m2 – Brno střed – standardní úklid – 1573 Kč
Domácnost 120 m2 – standardní úklid – 1710 Kč
Domácnost 150 m2 – standardní úklid – 1763 Kč.

Žehlení prádla

Žehlení prádla

Nabízíme žehlení prádla přímo u vás doma – jako samostatnou službu nebo doplňkově ke standardnímu úklidu.

Služba zahrnuje žehlení běžného prádla (košile, trička, kalhoty, ložní prádlo aj.). Používáme vlastní profesionální napařovací žehličku Philips – žehličku přivezeme s sebou – klient zajišťuje pouze žehlící prkno.

Minimální délka žehlení je 3 hodiny, jako doplněk ke standardnímu úklidu možné objednat už od 1 hodiny.

Cena služby: 350 Kč / hodina

Úklid před stěhováním a po stěhování

Stěhujete se do nového domova nebo opouštíte stávající prostor a chcete mít jistotu, že je vše opravdu čisté a připravené? Nabízíme důkladný úklid prázdných nebo téměř prázdných prostor před i po stěhování, ideální pro majitele, nájemníky, developery nebo realitní kanceláře.
Mytí oken

Co služba zahrnuje a jak to probíhá

Služba zahrnuje důkladné čištění všech dostupných povrchů, vysávání a mytí podlah, včetně detailních rohů, odstranění prachu a nečistot ze skříní, zásuvek a polic, čištění koupelny, kuchyňské linky, digestoře a sanitárního zařízení

Služba je ideální před nastěhováním do nového bytu nebo domu, po vystěhování (např. při předávání nájemní smlouvy), před předáním nemovitosti novému majiteli, pro realitní kanceláře – úklid před focením nebo prohlídkami.

U těchto úklidů obvykle neřešíme přemisťování předmětů, protože prostory jsou vyklizené a přístupné, což umožňuje rychlejší a efektivnější hloubkové čištění. V rámci poptávkového formuláře si zvolíte rozsah prostor a případné doplňkové služby jako je mytí oken.

generální úklid

Generální úklid domácnosti

Generální úklid je hloubkový úklid běžně udržovaných domácností, obvykle se provádí 2x až 6x za rok, typicky po novém roce, před Velikonocemi, během prázdnin, když jsou děti na táborech, na dušičky a před Vánocemi.

Zahrnuje důkladné čištění koupelny, kuchyně a WC (včetně spár a vodního kamene), vnitřní mytí lednice a trouby, mytí dveří, lišt, soklů, vypínačů a osvětlení, otírání všech dostupných ploch a úklid za/pod nábytkem (dle dostupnosti), mytí oken (nutno objednat jako samostatnou službu)

Nejedná se o úklid silně znečištěných nebo dlouhodobě neudržovaných prostor, úklid po rekonstrukci a malování ani stěhovací úklid – v takových případech nabízíme službu: úklid po rekonstrukci a malování, úklid nadměrně znečištěných prostor nebo úklid před a po stěhování.

Vyplníte nezávaznou poptávku
Zadáte na webu údaje o domácnosti a preferovaný termín. Součástí poptávky je i nahrání fotodokumentace, nebo ji lze zaslat dodatečně e-mailem. Fotodokumentace je pro kalkulaci klíčová. Pokud je domácnost členitá, silně znečištěná nebo jinak specifická, může být kalkulace upravena.
Výběr termínu

Navrhneme termín a zašleme zálohovou fakturu. Po zhodnocení rozsahu úklidu a fotodokumentace vám zašleme konečnou kalkulaci a zálohovou fakturu ve výši 100 %. Po jejím uhrazení je termín závazně rezervován.

Generální úklid
V den úklidu přijedeme připraveni. Na místo dorazí náš pracovník (počet pracovníků přizpůsobujeme velikosti zakázky) s plně vybaveným autem. Používáme profesionální techniku Kärcher. Na začátku úklidu je nutná osobní přítomnost klienta – pracovníkovi předáte základní informace o domácnosti a případné požadavky. Pracovník provede důkladný úklid dle předem dohodnutého rozsahu. Během úklidu není nutné být doma.
Převzetí zakázky

Na konci úklidu vás požádáme, abyste si domácnost převzali. Doporučujeme dorazit s malým předstihem – získáte tak čas si úklid v klidu projít, předat případnou zpětnou vazbu a vše doladit ještě na místě.

Kontaktní osoba
Po zadání poptávky vám přidělíme konkrétní koordinátorku, která s vámi vše domluví a bude vám k dispozici pro upřesnění detailů a termínů, k průběžné komunikaci a zpětné vazbě, i po úklidu – jsme s vámi vždy v kontaktu.

Reprezentativní ceny

Níže uvádíme příklady cen za generální úklid domácností. Přesnou cenu zjistíte na stránce Poptávka.

Domácnost 48m2 – generální úklid – 3810 Kč
Domácnost 75 m2 – generální úklid – 4960 Kč
Domácnost 94 m2 – generální úklid – 5666 Kč
Domácnost 120 m2 – generální úklid – 6060 Kč
Domácnost 150 m2 – generální úklid – 6190 Kč

Mytí oken

Křišťálově čistý výhled bez kapek a šmouh! Umyjeme okna, rámy, parapety i žaluzie – rychle, pečlivě a profesionálně. Používáme osvědčený vysávací systém Kärcher, který okna nejen vyčistí, ale i perfektně vysuší beze šmouh. Službu si můžete objednat samostatně nebo jako doplněk k jinému úklidu.

Jak to probíhá

Nejprve vyplníte nezávaznou poptávku – vyberete typ a počet oken (pomocí přehledných obrázků). Na základě fotodokumentace upřesníme cenu – v případě netypických nebo nadstandardně znečištěných oken. Poté domluvíme termín a po úhradě zálohové faktury vše potvrdíme. Přijedeme, provedeme mytí a vše si odvezeme. Na konci vás požádáme o převzetí zakázky. Doporučujeme dorazit o pár minut dříve, abyste měli čas si vše projít a případně pracovníkům dát zpětnou vazbu.

Mytí oken
Žehlení prádla

Úklid nadměrně znečištěných prostor (debordelizace)

Tato služba je určena pro úklidy, které vyžadují mimořádné nasazení, trpělivost a odbornost. Jedná se o situace, kde běžný úklid nestačí a je nutné prostor vyčistit do hloubky, často po dlouhodobém zanedbání.

Typickými případy, kdy nás klienti volají jsou například byty po seniorech, kteří již nemohli fyzicky zvládat pravidelný úklid, domácnosti osob se zdravotním omezením (např. imobilní, s chronickou nemocí), prostory po duševně nemocných osobách, které přestaly zvládat běžnou péči o domácnost, byty po osobách po exekucích a vystěhování, příbytky, kde došlo k extrémnímu hromadění věcí, odpadků, jídla a nečistot, úklidy po nájemnících, kteří zanechali prostor v dezolátním stavu, zvířaty znečištěné byty – výskyt chlupů, exkrementů, zápachu, domácnosti s výskytem plísní, hmyzu, myší či zápachů.

Co všechno zvládneme:

  • Kompletní vyklizení prostoru (včetně odvozu odpadu)
  • Hloubkové mytí podlah, skříní, oken (objednává se samostatně), kuchyně a koupelny
  • Použití speciálních čističů, parních strojů, dezinfekce, mytí spotřebičů, odstranění zápachu.

S respektem a bez odsouzení:
Chápeme, že každý příběh má své důvody. K těmto úklidům přistupujeme empaticky, diskrétně a s maximální profesionalitou. Nehodnotíme, neptáme se, nekritizujeme – naším cílem je prostor uvést zpět do důstojného a obyvatelného stavu.

Úklid po rekonstrukci a malování

Po rekonstrukci, výmalbě nebo stavebních úpravách bývá domácnost plná jemného prachu, zaschlých kapek a stop po řemeslnících. Tento typ úklidu vyžaduje velkou pečlivost, zkušenosti a čas. A přesně s tím k němu přistupujeme.

Jak to probíhá

Připravíme se na základě vaší fotodokumentace a popisu zakázky. Poté přicházíme s vlastním profesionálním vybavením a čisticími prostředky. Vše s vámi předem domluvíme, včetně očekávaného výsledku.

Co zahrnuje úklid po rekonstrukci

Úklid po rekonstrukci nebo malování zahrnuje důkladné setření prachu ze všech povrchů (i vysokých), mytí podlah, dveří, zárubní, vypínačů, zásuvek, svítidel, parapetů apod., odstranění ochranných folií, zbytků barvy, lepidel, silikonu apod., mytí kuchyně, spotřebičů a koupelny.

Oproti standardnímu úklidu se zvláště zaměříme na jemný stavební prach – potřebuje opakované stírání, detaily kolem oken, rohů a podlah, náročnější místa – např. zaschlé kapky barvy, omítky, stěrky, silikon.

Úklid po rekonstrukci

Před úklidem

Před úklidem vás poprosíme o fotodokumentaci jednotlivých místností (stejně jako u generálního úklidu), zprávu o stavu rekonstrukce (probíhala výmalba, podlahy, koupelna atd.), informace o tom, zda máme počítat s mytím oken (zadává se jako samostatná služba).

Počítejte s větším rozsahem práce než u generálního úklidu. Počet pracovníků přizpůsobujeme velikosti zakázky.